Wednesday, August 5, 2009

LAwaK bODoh..

1. "kajian membuktikan kebarangkalian ditembak polis yang gemuk apabila melarikan diri adalah lebih rendah berbanding dengan polis yang kurus"

(polis gemuk x larat.. cepat semput..)

2. "ia besar di negeri Arab, kecil di negeri China, di sana ada, di sini tiada, yang ada pun ada, yang tiada pun ada.."

(pe ek???.................. huruf 'A' le)

3. murid : bapa kata kita tak boleh dihukum kerana benda yang kita tak buat
cikgu : betul
murid : nasib baik, sbb saya terlupe buat kerja sekolah semalam..

4. "joe bertemu dengan singa lalu berdoa.. di lihatnya singa itu turut sama berdoa"
joe : kamu singa yang baik..
singa : ya betul tuh.. singa yang baik akan berdoa sebelum makan..

5. pesakit : doktor, saya selalu merasakan yang diri saya ini adalah seekor kucing..
doktor : kalau begitu saya tidak dapat membantu kamu, kerana saya bukan doktor haiwan..
pesakit :#####

6. pelanggan : mengapa ada lipas di dalam sup saya?
pelayan : jangan bising2 nanti ramai pula pelanggan saya yg nk order lipas..

7. ali : datuk, saya tahu bila dia akan mati tok..
datuk : bagaimana cucu tau?
ali: hakim di mahkamah telah bagitahu yang dia akan dijatuhkan hukuman mati pagi esok..

8. kambing: kesian..
ayam : apa yang kesian?
kambing : kau tu harapkan bulu je cantik tapi berjalan kaki ayam..

9. makcik: keretapi sampai jam berapa?
petugas kaunter: jam 2 kedah, jam 5 kelantan, jam 1 penang.. makcik nak kemana?
makcik : makcik nak melintas aja..

10. anak : ayah kayalah saya hari ini..
ayah : kenapa?
anak : saya jumpa RM50
ayah : dimana?
anak : dalam poket seluar ayah

2 comments:

  1. mmg ar..
    nak2 yg polis tu!
    ahahahahaha..ngokngek!

    ReplyDelete
  2. memang sengget tol lawak tuh.. sib bek bkn ak yg sengget.. hehehehe

    ReplyDelete