Sunday, August 9, 2009

netball vs hockey


mase sek lu aku pemen hoki..
aku men sbg wing A.. kadang2 men wing B..
memang kekuatan tanggan n kaki sgt2 la penting..
sbb tu hari2 coach ak suh lari 10 pusing padang hoki tuh..
aku igt lagi 1st time aku men hoki coach aku ckp "eh ko men pe tuh?? hoki ker golf?"
"men mcm anak ayam rebut dedak" hehehe..
memang x dpt lupe.. paling best bile men dgn pasukan lawan de siap gaduh2..
kecoh beb..
lau referee x adil mule la nek bengang..
rase nk hempuk je kayu hoki kt referee tuh..
paling syok bile menang.. sonok.. mesti makan besar..
nek stage kat sekolah ambik piala..
x sedar de tangga kat depan sampai tersadung..
hahaha..

bile dh masuk U ak dh x men ag..
sukan2 pn ak dh x involve mane..
semalam nk di jadikan cerita..
aku kua mkn dgn roomate ak..
balik kua mkn tu kteorg g jln2 kt padang kawad uitm puncak..
kampus aku skrang..
tgh jalan2 de dak panggil "eh korang nk men netball x??"
roomate ak tuh xcited gile r..
aku ni mane penah men netball
selama 22 tahun aku hidup, aku x penah men netball.. hahaha..

so malam semalam ak pn men r.. jd defender..
kteorg join dak2 OT.. (Occupational Therapist)
mule2 ak x tau gak.. tp aku wat2 jela cm men hoki kn..
hahaha.. jge shooter dorang..
best gak men netball nih.. tenaga x la byk mane digunakan cm men hoki..
juz focus pada bola n pasukan lawan..
lau hoki kene jge stick ag.. bola ag.. pasukan lawan ag.. agak complicated yerk..
dr segi safety pn orait ag netball kot.. hahaha..

demz.. hari ni aku bagun tido abis sakit kaki ak se..
tula men x warming up dulu.. huhuhu..
mmaaakkk.. ttoolloonngg!!! saaakkkittt!!!

2 comments:

  1. hahahaha.. rumate ko spe yerk?
    mmg giler babeng best men netball.
    asalkan selamat kaki bdn n muka aku..
    aku try hoki lak!

    ReplyDelete
  2. to sheh:

    ntah la.. budak sengget mane ntah aku pn x tau.. hahahaha..
    bereh.. try jgn x try..

    ReplyDelete